0252 - 620 901CONTACT

Voorkomt inbraak in en om het huis

Retouren

Om de retouren voor u en ons zo soepel mogelijk te laten verlopen, verzoeken wij u vriendelijk onderstaande punten door te nemen, de gegevens in te vullen en naar ons te verzenden. 


Wij laten u vervolgens weten wat de kosten zijn. 


Mocht u vragen hebben, stuur ons dan een bericht via contact of neem telefonisch contact op via 0252-620 901.


Hartelijk dank, 

SecuProducts BV 



Algemeen 

- Retouren moeten altijd bij Secu worden aangemeld d.m.v. onderstaand formulier. 

- U ontvangt een retour nummer van Secu. Dit nummer dient op uw pakbon te staan.

- Zorg er in uw eigen belang voor dat goederen netjes verpakt retour gestuurd worden (beschadigde artikelen worden of niet gecrediteerd, of er worden kosten in rekening gebracht voor reparatie) 


Niet retour genomen kunnen worden: 

- vervallen, incomplete en beschadigde artikelen- maatwerk (alle afwijkende modellen)

- artikelen ouder dan 1 jaar- aantallen hoger dan 15 stuks (tenzij uitdrukkelijk anders afgesproken met Secu) 

- artikelen met oude/verkeerde SKG ster aanduiding (geleverd vóór 1 maart 2011) i.vm. wijziging sterren-systematiek. Dit geldt niet voor alle artikelen. Klik hier voor een overzicht van artikelen die gewijzigd zijn. 


Retourkosten 

Er gelden behandelingskosten: 

- afhankelijk van de waarde/aantallen 15% van de netto factuurprijs excl. btw. over de retour gestuurde goederen (wordt afgerondt op hele en halve euro’s) 

- minimale behandelingskosten (EUR15,00 netto excl. btw.) 

- indien artikelen opnieuw geëpoxeerd of opnieuw verpakt moeten worden, worden deze kosten doorberekend. Alle verpakkingen voorzien van uw ean

- of prijsstickers worden omgepakt. De ompakkosten variëren per artikel 


Gegevens 

Wij hebben de volgende gegevens van u nodig: 

- factuurnummer(s) van de originele levering 

- reden van retourzending 

- artikelgegevens en aantallen per artikel 


Voor de afhandeling hebben wij, afhankelijk van de grootte van de zending en het type artikel dat retour komt, ca. 2 weken nodig. Indien goederen beschadigd zijn, dient u met ca. 6 weken rekening te houden. Direct na de interne afhandeling wordt door ons een creditnota verstuurd. 


De velden met een * zijn verplichte invoervelden

Firmanaam*:

Uw naam*:

Email*:

Adres*:

Postcode*:

Woonplaats*:

Telefoonnummer*:

Artikelnummer*:

Artikelomschrijving*:

Aantal*:

Reden van retour*

Uw ordernummer*:

Datum van uw order*:

Opmerkingen:

Zojuist toegevoegd aan uw verlanglijst:
Zojuist toegevoegd aan uw winkelwagen: